Här sitter jag och myser

...med gröt, apelsin, kaffe och julskinka...

Godmorgon där ute!
Nu är det bara två dagar kvar av det där fina som jag får vara med i.
I övermorgon, då ska jag vila huvudet och ställa om mig igen.

Tänk att det krävs så lite för att göra en annan människa glad. Tänk att det krävs så lite för att göra en annan människa ledsen.
Egentligen borde man säga precis vad man tycker hela tiden, i alla lägen. Visst folk skulle bli ledsna och man själv skulle nog också bli ledsen ofta (om alla gör det) men tänk då skulle man få höra allt bra med!
Fast näe förresten, det här var nog en av mina sämre ideer...

Ha det bra nu!

/Mimmi


Kommentarer
Postat av: Lule

Tack för det vi fått vara med om, tack vare att du haft möjligheten att ha så kul.

2010-12-29 @ 11:30:33
Postat av: Ulle

Kolla in Saris blogg, där är du med på lite kort:

http://sarihannele.blogg.se/

Puss, puss <3

2010-12-29 @ 12:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0