On and on

...and on...

Hej och ... god jul!
Allting snurrar fortare och fortare.
Jag och min fina kusin har ett himla shå´att få in en träff innan julafton, det är mycket, mycket svårt kan jag tala om!
Ojdå, jag är visst trött! Det sticker sådär trött i ögonen och hjärnan säger "sov, sooov min vän". Jag kan nog faktiskt behöva lite sömn, för imorgon smäller det!

Jag har hört en del som tror att´det inte är uttröttande att spela teater. Det kan jag tala om att det är det visst!
Tänk dig det, att du går in i en annan människas kropp, ska röra dig som den, prata som den, tänka som den. Articulera som den, bete dig som den, ha samma värderingar som den.
Du blir en annan människa.
Ja, det är jobbigt, men man blir skönt trött. Sedan är det oftast fysisk jobbigt med, då man rör sig mycket och använder sig av sitt kroppsspråk.
Men teater är så fruktansvärt underbart roligt!

Ha det bra nu och trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: lotta, syrran

Meen sov då knäppiz! :P

Du är jätte duktig att spela teater ju! :D stålt <3

2010-12-21 @ 15:42:50
URL: http://keopspyramid.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0