Hundra år

... är en ack så kort tid, men samtidigt är det en ack så lång tid...

Goddag och hoppas att det år vi nu startat har börjat bra!
Igår var jag på anställningsintervju, det var en spännande upplevelse. I mars får jag beskedet. Vi får se hur det går, det vore himla kul, ett sommarjobb är det som gäller i så fall. :)
Eftersom bussen var försenad med fyrtio minuter, så fick jag och min kusin (som också skulle till intervjun) förflytta oss väldigt långt på väldigt kort tid... Så inte blev det någon mat som planerat...
Tio timmar efter frukost räddade i alla fall min käre fader oss från hungersdöden och vi fick underbar köttfärsås och Lottas bästa spaghetti!! TACK!!

Igår innan bussens avgång så hann jag med att prova hela stadens jeans, inte ett enda par passade... Jag kommer nog aldrig hitta några nya. Mina bästaste gamla hålls ihop av säkerhetsnålar... Suck!!

Nu ska jag nog ta och läsa lite i "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann" en sjuk rolig och bra bok.

Ha det nu riktigt bra och inled 2011 på ett muchomegabra sätt!

/Mimmi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0